مطالب عاشقونه.عکس.دل نوشته های شما

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

مطالب عاشقونه.عکس.دل نوشته های شما

در قسمت نظرات پیام خودتو بنویسید تا بقیه هم ار حرف های شما استفاده کنند
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

1000jazire.irآرزوی لحظه های خوشی را برای شما دوستان دارد

تصویر روز


امکانات دیگر


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 18446
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




تقویم

آخرین مطالب

» درآمد با سایت های کلیکی (درآمد مدرن اینترنتی)
» پردرآمدترین مشاغل دنیا
» یک شغل مستقل و پردرآمد بی سرمایه
» معتبر ترین سایت عضوگیری (درآمد استثنایی)
» پیدا کردن پسورد افراد در فیس بوک از طریق سرویس gmail
» پیدا کردن کد پستی و نشانی با داشتن شماره تلفن ثابت
» آسانترين راه پيدا کردن پسورد آيدی ديگران
» داستان عاشقونه سیاوش و نیوشا
» داستان عاشقونه واقعی نوشته خودمه
» عکس های و نوشته های دلتنگی
» دخترا از چه جور پسری خوششون میاد
» آيا سکس در زندگيتان رو به افول دارد؟
» اعمال شرعی ویژه شب زفاف
» رابطه جنسی و صمیمیت: خانم ها چه می خواهند؟
» عاقبت تعریف کردن مرد از زن
» پسرا از چه جور دختری خوششون میاد؟؟؟؟؟؟
» 12 کار غلط که شما را بی کلاس می کند!
» روش موثر برای بزرگ شدن پستان ها
» با روش های کم هزینه همسر خود راخوشحال کنید
» بلوغ جنسی در دختران
» نشانه های یک رابطه ی موفق زناشویی
» پیدا کردن دوست خوب و وفادار
» داستان ز‌یبای خلقت زن
» ۵ روش عاشق کردن دیگران
» پسر کشونه...
» انگیزه های خطرناک برای ازدواج...
» کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب‌تر است!
» نکاتی که بهتر است دختر خانم ها در اولین قرار با آقا پسرها بدانند
» یامک هایی که زنان نباید به مردان ارسال کنند
» چرا هیچ‌ زنی عاشق‌تان نمی‌شود؟
» درباره عادت ماهیانه
» اس ام اس دلبری
» جدیدترین عکس های عاشقانه1
» عکسهای بازیگران با لباس های طلبگی
» امروز عکس های جالب از قلیون کشیدن بازیگران و آدم های معروف ........
» عکس های زیبا از قلیان(آی معتادا کجایید)
» اس ام اس تیکه دار عاشقانه
» دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند و راوین علیزاده
» الناز حبیبی + عکس و بیوگرافی
» اجرای سیروان برای الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری
» دانلود کلیپ محمدرضا گلزار در کنسرت گوگوش
» عکس های شخصی بازیگران زن و مرد سینما
» عکس محمدرضا گلزار در خارج از کشور
» آقایان بخوانند – دلایل انزال زودرس ؟!
» عکس های عاشقانه همراه با متن
» لوکس ترین و گران ترین هتل جهان در آنتالیا
» ماسکی جالب برای براق شدن مو (به زبان انگلیسی)
» ۵ راه حل سریع برای صاف کردن شکم
» راهی برای رسیدن به تفاهم بین همسران
» آیا از چشم چرانی همسرتان رنج می برید

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: محسن

 
ماشین رو پارک کردم پیاده شدم ....
کیفم رو از روی صندلی پشت برداشتم .....
وارد کافی شاپ شدم یک دفعه همه ی سر ها برگشت به طرفم ...
مخصوصا پسر ها جوری به ادم نگاه میکردن که انگار هیچی تن ادم نیست ...
خاک بر سرت ساحل مجبوری یه مانتوی تنگ بپوشی ...
داشتم همین طوری میز ها رو برسی میکردم که صدای ساحل گفتن یه نفر مجبورم کرد که برگردم .....
یه پسر سبزه با موهایی هایی مشکی و چشم های ابی رنگ ...
خوشگل و جذاب بود ولی ارمان من یه چیز دیگه بود ....
رفتم جلو ....
دستش رو دراز کرد که بهش دست بدم یه اخم کوگلو کردم که باعث شد دستش رو ببره عقب ...
نشستم رو صندلی قیافه اش یه ذره ترسناک بود ولی خوب از طرز لباس پوشیدنش معلوم بود که با فرهنگه ...
- شما از کجا فهمیدی من ساحل ؟
- شما چیه .... به من بگو تو باشه ........ تو تو دانشگاه دیده بودمت .....
تو دانشگاه یعنی با هم همکلاس بودیم پس چرا من هیچی یادم نمیاد
- یعنی با هم هم کلاس بودیم ؟
- نه ... ولی تو یه دانشگاه بودیم از دور که می دیدمت خوشم می یومد ازت ...
نمیدونم چرا حس کردم داره دروغ میگه ولی به روی خودم نیاوردم ...
- راستی ساحل خانم بهتری ؟
- اره یه ذره بهتر شدم ولی جای بخیه هام هنوز می سوزه ..
- خوب خانم خوشگله چی میخوری ؟
- نمیدونم هر چی سفارش میدی ...
بعد از چند دقیقه گفت :
- راستی قیافه ات با تو دانشگاه خیلی فرق میکنه خیلی خوشگل تری ....
راست میگفت تو دانشگاه قیافه ام یه جور دیگه میشد ....
- مرسی لطف داری ؟
- راستی نظرت راجع به من چیه ؟
نمیدونستم باید چی بگم ....
من فقط برای سرگرمی اومده بود نه چیز دیگه برای همین بهش جواب دادم ....
- خوشگل نیستی ولی خوب میشه گفت جذابی .....
- وای جدی میگی مرسی از این که راستش رو گفتی ....بقیه این رو نمیگن ....
- بقیه یعنی دوست دختر های دیگه ات .....
زود هول شد ..
- نه بابا منظورم دوست هام بود ....
اره جان عمت حاضر قسم بخورم به اندازه ی موهای سرت دوست دختر داشتی ...
بعد از نیم ساعت از کافی شاپ خارج شدیم ساعت نزدیک های 5/8 بود وای الان ارمان دوباره بهم گیر میده ...
- خوب ساحل خانم دیگه کجا بریم ؟
- هیچ جا .... من باید برم خونه دیرم شده .....
- الان بری خونه چه قدر زود ..... بیا بریم یه دوری بزنیم زود میری دیگه ...
- نه باید برم شما ماشین داری ؟
- اره عزیزم دارم پس قول بده دوباره فردا بریم ....
برو به همین خیال باش ...
- باشه سعیم رو میکنم ولی قول نمیدم کاری نداری ؟
- نه کاری ندارم قربونت برم مواظب باش رسیدی خونه زنگ بزن ....
ان قدر بدم می یومد پسرا این طوری حرف میزنن
مخصوصا این جور پسرا که فقط به دنبال بدبخت کردن دختر ها میزنن ....
سوار ماشین شدم ....
با سرعت زیاد رانندگی میکردم که زود تر بذارم ولی مگه این ترافیک لعنتی میذاره ادم زود برسه ....
فاتحه ی خودم رو تو ماشین خوندم الان برسم آرمان من رو کشته ....
یه زنگی به دریا زدم که بیاد امشب اونجا ولی گفت مهمونی دعوت هستند دیر میام .......
ای خدا یه بار هم با این دریا کاری داری جایی دعوته ...
حدود ساعت ده و نیم بود که رسیدم خونه ....
یا حسین همه ی چراغ ها خونه روشنن احتمالا داشته تمرین میکرده من رو چه جوری ادب کنه ....
ماشین رو پارک کردم اومدم پایین ....
تو دلم صلوات می فرستادم که گیر نده بهم.....
کفش هامو دراوردم رفتم تو ....
عین برج زهرمار روی صندلی نشسته بود همین که چشمش به من افتاد داد کشید ....
باز شروع شد
- کجا بودی ؟ اون چیزی که میخواستی بخری کو ....
وای یادم رفت الکی یه چیزی بخرم بهش نشون بدم هرچند خر که نبود میفهمید ...
- بیرون بودم دیگه به خودم مربوطه یه چیز دخترونه بود باید حتما به تو نشون بدم مگه ؟
یه جوری نگاهم کرد که یعنی خودتی ساحل خانم ...
- فکر نمیکنم تو چیز خصوصی لازم داشته باشی؟لازم داری ؟ یعنی اون ده بسته تموم شد ؟ ساحل من نمیدونم از دست تو چی کار کنم حداقل میخوای دروغ بگی یه چیزی بگو که اینطوری ضایع نشی ....از این به بعد بدون اجازه ی من حق نداری بری بیرون فهمیدی ؟
بیشعور تازگی چه قدر بی ادب شده بود !!!!
کجایی مامان .... کجایی بابا ..... این پدر من رو دراورد بیرون قول میدم حتی اگه شما هم بودید ان قدر به من گیر نمیدادید
- ارمان خیلی فضولی اصلا به تو چه ؟ هر جا هم که دوست داشته باشم میرم ....
- همین که گفتم الان هم تا بلایی سرت نیاوردم برو گمشو تو اتاقت مگر نه بد میبینی فهمیدی ؟
عصبانی بود خیلی ولی حق نداشت بهم بی احترامی بکنه ....
- به تو هیچ ربطی نداره الان هم اصلا دوست دارم دوباره برم بیرون اقا حرفیه ؟
رفتم به طرف در ورودی اگه بهش حرف نزنم همش میخواد تو کارم فوضولی کنه ...
- کجا ؟؟ با تو هستم ها میگم کجا ؟..... واستا .....
کفش هامو پوشیدم رفتم تو پارکینگ .....

میخواستم سوار ماشین بشم که از پشت مانتو رو گرفت ....

همچیم مانتو رو گرفت که فکر کنم از وسط پاره شد ........

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات